Įsigykite pratęstą SNAIGĖS garantiją
Visi SNAIGĖ buitiniai prietaisai yra neabejotinai aukštos kokybės, tačiau net ir jie gali netikėtai sugesti. Norėdami apsaugoti save nuo nenumatytų remonto išlaidų, įsigykite pratęstą SNAIGĖS garantiją.
Pratęsta garantija reiškia, kad AB SNAIGĖ garantuoja įsigyto prietaiso veikimą be defektų. Tačiau jei gaminys suges pratęstos garantijos laikotarpiu, jis bus taisomas nemokamai.
Ką gausite įsigiję pratęsta garantiją:
• Nemokamas serviso darbuotojo konsultacijas
• Nemokamą meistro iškvietimą
• Nemokamą remontą jūsų namuose
• Nemokamą gaminio gabenimą į servisą ir atgal
• Pakaitinį šaldytuvą ar šaldiklį remonto servise metu
• Nemokamą detalių keitimą pagal numatytas garantinio aptarnavimo taisykles
• Nemokamą gaminio pakeitimą nauju, panašios vertės gaminiu jei jis neremontuotinas
Pratęsta garantija kainuoja pigiau nei remontas!
150 Eur – tiek vidutiniškai gali kainuoti šaldytuvo remontas
60 Eur - tiek vidutiniškai kainuos pratęsta garantija papildomiems 3 metams
Kaip įsigyti pratęstą SNAIGĖS garantiją?
• Pratęstos garantijos paslaugą galima įsigyti SNAIGĖS firminėje parduotuvėje ar SNAIGĖS internetinėje parduotuvėje gaminio pirkimo metu arba 30 dienų bėgyje. Perkant internetinėje parduotuvėje pratęstos garantijos kainas rasite gaminio puslapyje.
Jei perkate pratęstą garantiją 30 dienų bėgyje, prašome pateikti ar atsiusti gaminio garantinį taloną, nuskenuotą pirkimo čekį, PVM sąskaitą faktūrą.
• Įsigyti pratęstą garantiją galima net ir tuo atveju, jei mūsų gaminį įsigijote ne SNAIGĖS firminėje parduotuvėje ar interneto parduotuvėje. Tuomet turėsite pateikti ar atsiusti nuskenuotą gaminio garantinį taloną, pirkimo čekį, PVM sąskaitą faktūrą.
Įsigiję pratęstą garantiją jūs būsite ramūs, kad nepatirsite jokių papildomų išlaidų!
Pratęsta garantija įsigalios iškart po to, kai pasibaigs nustatytas gaminio garantinės priežiūros laikotarpis.
Pratęstos garantijos termino metu, šalinami tie savaiminiai gedimai, kurie atitinka gaminio garantinį aptarnavimą. Daugiau informacijos apie AB SNAIGĖS gaminių garantinio aptarnavimo sąlygas: https://www.snaige.lt/pagalba/ skyrelyje Garantinis aptarnavimas.
Partęstas garantinis aptarnavimas vykdomas pateikus originalų garantijos taloną, garantijos pratęsimo sertifikatą ir pirkimo kvitą (ar kitą pirkimą įrodantį dokumentą), kuriame nurodoma pardavimo data.
Pratęsta garantija galioja tik AB SNAIGĖ pagamintiems šaldymo prietaisams.
Galite pasirinkti 1, 2 ar 3 pratęstos garantijos metus.
Kur kreiptis patyrus žalą pratęstos garantijos laikotarpiu?
Tel.: +370 513 56206
E-pašto adresas: servisas@snaige.lt
Daugiau informacijos apie pratęstos garantijos įsigijimą: +370 315 56206